FAQ

Op deze pagina hebben wij de veelgestelde gestelde vragen (faq) voor u in een overzicht gezet. Wanneer uw vraag hier niet tussen staat, of wanneer u aanvullende informatie wenst, vragen wij u om contact met ons op te nemen. Wij helpen u graag verder.

Zijn jullie biologisch gecertificeerd?

Ja. Het volledige NutriBoost assortiment is gecertificeerd door SKAL en is voorzien van het EKO-keurmerk. Daarnaast zijn de producten ook nog eens gunstig geprijsd, zowel voor de consument als voor u, als winkelier.

Waar is NutriBoost te koop?

NutriBoost is verkrijgbaar in Nederland en het buitenland bij diverse (natuur)winkels en webshops. Voor een overzicht van onze verkooppunten, kunt u het beste kijken op de pagina met onze verkooplocaties.

Hoe kan ik superfoods bestellen?

Indien u NutriBoost superfoods aan uw assortiment wil toevoegen, kunt u contact opnemen via de contactpagina, ons telefoonnummer: 010 – 34 000 77 of u kunt het Aanvraagformulier downloaden en ingevuld naar ons toesturen.

Wat is jullie levertijd?

Doorgaans is onze levertijd 1-2 werkdagen, afhankelijk van de grootte van uw order en eventuele specifieke wensen. Doordat wij groot – en direct bij de ‘boeren’ – inkopen, kunnen wij constant vanuit een ruime voorraad aanleveren. Al onze producten zijn dus nagenoeg altijd op voorraad.

Leveren jullie private label?

Ja. Indien gewenst kunnen wij u helpen bij het opzetten van uw eigen superfoodmerk. NutriBoost is door SKAL gecertificeerd voor alle mogelijke onderdelen en zodoende kunnen wij u helpen bij het opzetten van uw eigen merk / private label.

Leveren jullie bulk superfoods?

Ja. Wij leveren superfoods, noden, zaten en gedroogd fruit in retailverpakking en in bulk, indien gewenst.